sobota, 21 listopada 2015

W pałacowym cieniu - XCVII akcja GTWb

Mówi się, że czas szybko leci. Jednak, gdy stanąłem na wybrukowanym placu, na którym jeszcze niedawno stało zaplecze biurowe budowy II linii metra to nie mogłem uwierzyć, że kiedyś przechodziłem po tym placu. To było już tak dawno! To miejsce nieprzerwanie od ponad 25 lat zajmowały prowizorki.

Już nawet nie jestem w stanie przypomnieć sobie jakie kolejne większe budy stały na placu Defilad. W pałacowym cieniu warszawskiej prowizorki wyrosły kolejne pokolenia warszawiaków. 

Ta słodko gorzka pusta przestrzeń przeraziła mnie. Nic tak nie uzmysławia nam nieuchronności upływającego czasu, jak nostalgiczne powroty do odległej przeszłości.

Gdyby ktoś pomyślał, że to koniec z prowizorkami w pałacowym cieniu, to jest w błędzie. One dalej tam są ...













[ zdjęcia z 11 lipca 2015 roku ]
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 komentarze

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
 
© 2012 - Warszawista
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top