czwartek, 20 stycznia 2022

Estakada z Wału Miedzeszyńskiego na most Łazienkowski

Gdy w 2014 roku trwały roboty związane z budową, a właściwie rzecz ujmując z burzeniem starych i ponowną budową estakad mostu Łazienkowskiego po praskiej stronie, nikomu w tamtym czasie nie przyszło na myśl, że za kilkanaście miesięcy cały ten zgiełk stanie pod znakiem zapytania. Pożar Mostu Łazienkowskiego, który miał miejsce w lutym 2015 roku, wyłączył z eksploatacji na prawie 1,5 roku nie tylko most, ale i wszystkie estakady prowadzące na most. 
 
Gdy jadąc na rowerze, po wąskich chodnikach mostu Łazienkowskiego, zatrzymałem się na chwilę, aby zrobić kilka zdjęć budowy starej/nowej estakady, wiodącej z Wału Miedzeszyńskiego na most nie przypuszczałem, że ta trasa zostanie wyłączona z ruchu na zawsze. Na zawsze, bo po odbudowie mostu Łazienkowskiego zniknęły drogi pieszo-rowerowe na moście ... teraz cały pieszo-rowerowy zgiełk znalazł swoje miejsce "pod mostem" ... i jest o wiele, wiele większy, niż ktokolwiek mógłby przypuszczać w czasie, gdy zrobiłem tych kilka, w sumie już historycznych zdjęć.
| zdjęcia z 24 kwietnia 2014 roku |

1 komentarz:

  1. Remont estakad to przykład jak dba się o budowle publiczne w Polsce. Gdyby była prowadzona systematyczna konserwacja i remonty, to estakady dalej by służyły. Dlaczego nie są burzone stare kamienne mosty? Odpowiedzcie sobie sami.

    OdpowiedzUsuń