wtorek, 29 lipca 2014

Tajny wyścig na Wyścigach

Na służewieckim torze wyścigów konnym, a właściwie na asfaltowych alejkach wokół toru odbył się wczoraj prolog 57. Międzynarodowego Wyścigu Dookoła Mazowsza. To drugi pod względem ważności wyścig kolarski w Polsce. 

Mogłoby się wydawać, że taka impreza powinna być odpowiednio rozreklamowana, a publika powinna dopisać. Tym bardziej po wielkim sukcesie Rafała Majki w Tour de France. Nic z tych rzeczy. Mimo, że zawody prowadził Tomasz Jaroński, a prolog zorganizowano w następnym dniu po zakończeniu Tour de France, to wyścig odbył się praktycznie w gronie ekip startujących. Wjazd na teren wyścigu był możliwy tylko od strony ulicy Poleczki. Pozostałe wejścia zamknięte. Żadnej informacji i plakatów.

Muszę przyznać, że udało mi się w końcu dostać na ten tajny wyścig tylko dlatego, że wybrałem się na tam na rowerze. Jednak na miejsce mety nie udało się przebić i stąd zdjęcia kolarzy ... od tyłu. Przy okazji zwiedziłem teren wokół toru wyścigów konnych.

Prolog na dystansie 45 km z czasem 56.32 min i przeciętną prędkością 47.76 km/godz wygrał Bułgar Mihaylov Nikolay z grupy CCC Polsat Polkowice (numer 12).







[ zdjęcia wykonano 28 lipca 2014 roku ]
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

2 komentarze

  1. Dla mnie teren wyścigów nadal jest tajny - nigdy w życiu tam nie byłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, oglądając te zdjęcia od razu przypomniał mi się wczorajszy wspaniały dzień w Gdańsku. Chodzi mi oczywiście o Tour de Pologne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
 
© 2012 - Warszawista
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top