sobota, 9 marca 2013

Remiza strażacka na Grochowie prezentuje to, co ma najlepszego!


Bloger musi mieć trochę szczęścia i aparat foto zawsze przy sobie. Kilka dni temu, gdy szedłem ulicą Grochowską zobaczyłem, że przed remizę strażacką na Majdańskiej wyjechały z garaży samochody straży pożarnej z Grochowa. Takiej parady dawno nie widziałem w tym miejscu, więc nie mogłem tej okazji przepuścić.

Dla tych, co nie wiedzą ... przy ul. Majdańskiej 38/40 stacjonuje Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza nr 8 Państwowej Straży Pożarnej. Remiza została wybudowana w 1958 roku. Najciekawszym obiektem remizy jest czatownia, która góruje nad Grochowem. 







Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

3 komentarze

  1. O tak, dobrze czasem mieć ze sobą aparat. Wozy strażackie wprawdzie nigdy mnie nie pasjonowały (wolałem betoniarki), ale jak najbardziej rozumiem ekscytację.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękna pogoda, i piękne wozy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowska jest ta remiza. Z przyjemnościa oglądałam fotki.
    Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Mężczyzn ci życzę.

    OdpowiedzUsuń

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
 
© 2012 - Warszawista
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top