piątek, 21 grudnia 2012

Koniec świata w parku Znicza

Nie mogłem sobie tego odmówić, aby na blogu nie uwiecznić w jakiejś formie tego szczególnego dnia. To właśnie dzisiaj miał zakończyć się nasz świat. Niektórzy oczekiwali tego dnia z trwogą, ale zdecydowana większość raczej sceptycznie podchodziła do tej zapowiedzi. 

Więc wybrałem się dzisiaj na drugą stronę Zamienieckiej do dawnego carskiego Fortu XI Twierdzy Warszawa "Grochów" .... czyli do parku Znicza. Dzisiaj było bardzo zimno. Może to nawet najzimniejszy dzień w tym roku w Warszawie. Za to słońce świeciło wspaniale. Jakież było moje zdziwienie, gdy w co prawda niedużym parku, bo 2 hektarowym, nie zastałem nikogo ... ale zdziwienie moje zniknęło po chwili, bo przecież dzisiaj jest koniec świata ...

Za to po Forcie XI nie ma już żadnego śladu. Dla Fortu XI świat skończył się już ponad 100 lat temu.

park Znicza

park Znicza

park Znicza

park Znicza

park Znicza

park Znicza
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 komentarze

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
 
© 2012 - Warszawista
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top